2011. december 31., szombat

Női sötétkék hosszú télikabát olcsón eladó - Jelenlegi ára: 500 Ft


Eladó ez a női sötétkék télikabát, amely bélés nélkül tavasszal és ősszel is hordható. Nagyon elegáns, könnyű viselet. Bélése kivehető, nem fúj át rajta a szél, tartja a meleget. Mosógépben mosható, nem gyűrődik, vasalni sem kell, nagyon hamar szárad.
Én nagyon szerettem, csak kifogytam belőle.  
Mérete kb: 42-44-es, 168-170 cm magasra.  
Egy kicsi hibája van, az egyik ujján a vállánál egy kis stoppolás van, alig észrevehető, én is így hordtam.  
Sajnos az új fotók nem adják vissza, hogy életben mennyire szép sötétkék színe van, de az első fotón jól látszik.
(Új ára régen 16eFt volt! )
Külön kérésre, méreteket is küldök!  
Kérlek nézd meg a többi termékemet is, hátha megtetszik még valami!
Ha több terméket vásárolsz, akkor sporólhatsz a postaköltségen!
Köszönöm, hogy megnézted a termékeimet!
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-07 14:00
. Női sötétkék hosszú télikabát olcsón eladó - Jelenlegi ára: 500 Ft