2011. május 28., szombat

10 Vliestapete szerepek

10 Vliestapete szerepek:
Én az "élő" most már fél éve ebben a dump (penész + nedvesség), és gyorsan ki újra. Én egyszer vettem anyagot, hogy a lakásom a saját ízlése szerint, de az anyagot nem használták. Egyik anyag itt felsorolt ​​valaha megnyílt, nemhogy nem használt.
Olyanok, mint az, teljesen neuwerigen állapotban, mintha megvetted volna a kiskereskedelmi szinten. Most már csak mindent akarnak menni, így én már pénzt az új lakást hamarosan. De a tény az, hogy nem adom neked. Vajon költött túl sok pénz, de a
Azt hiszem, az ár reális, én az összes számla lehet jelen és bizonyítani az árakat!

Most én gyönyörű gyapjú háttérként drann értékesíteni kell.
Nagyon nem tetszik a szín pontos, a bőr színe és a terrakotta, és nagyon szép szál-szerű érdes felület szerkezete.

A szerep:
0,53 m széles x 10,05 hossz = 5,32 m

10 tekercs = 53,2 négyzetméter!

Fizettem 89,90 € minden 10 szerepeket - azaz 8,99 € per tekercs. Adok neked mind a 10 tekercs 75 €! gyapjú háttérként nunmal népszerű és drága, de én viszem a veszteség 16,57%-os értékesítés.

Ki akar a kereskedelem ezen az áron egy szörnyeteg és irreális!

Nézem, és csendben van az "egyéb tételek ügynökség", továbbra is sok, amit el kell menni.

Anonim hívásokat automatikusan továbbításra kerülnek a postafiókban, így hát magát, mint egy, és mutasd meg számot, ha a hívni kívánt nekem.
Ár: 75 EUR